پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 183720
جايگاه‌داران در آستانه ورشکستگي/ سفره خالي دولت براي جايگاهداران
تاریخ انتشار : 1394/09/04 10:04:40
نمایش : 950
رئيس اتحاديه جايگاه‌دارن سوخت کشور از ورشکستگي جايگاه‌داران به دليل نبود حمايت‌هاي اساسي از سوي مسئولان خبرداد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بيژن حاج محمدرضا  رئيس اتحاديه جايگاه‌دارن سوخت کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به اجرا نشدن مصوبه افزايش کارمزد جايگاه‌داران سوخت اظهار داشت: هم‌اکنون اکثر جايگاه‌داران به دليل نبود حمايتهاي اساسي از سوي مسولان در آستانه ورشکستگي قرار گرفته‌اند.
 
وي تصريح کرد: با گذشت 8 ماه از سالجاري هنوز با وجود تصويب در هيات دولت اجرا نشده و دليل آن اين است که شوراي اقتصاد با وعده‌وعيدهاي پي‌درپي از امضاي آن طرفه مي‌رود و مدام اجراي آن را به تاخير مي‌اندازد.
 
حاج‌محمدرضا تاکيد کرد: در صورت ادامه اين روند اکثر جايگاهها تعطيل و از ارائه خدمات سرباز خواهند زد چرا که هم‌اکنون سه جايگاه در استان خوزستان و يک جايگاه در منطقه مرکزي تهران تعطيل است.
 
وي در خصوص تبديل کارمزد جايگاه‌ها به حق‌العمل کاري اظهار داشت: در حال حاضر منتظر تصميم شوراي اقتصاد در زمينه مصوبه مجلس هستيم  که نسبت به اين امر کم کاري شده است.
 
حاج محمدرضا تصريح کرد: تبديل کارمزد به حق العمل بر اساس بخشي از قيمت فرآورده خواهد بود که شوراي اقتصاد بايد ميزان درصدي  از ارزش فرآورده که بايد به جايگاه دار تعلق گيرد را تعيين کند که تاکنون اين اقدام صورت نگرفته است. 
 
وي خاطرنشان کرد: طبق رايزني‌هايي که با رياست جمهوري صورت گرفته تکليف اجرايي شدن اين مصوبه تا چند روز آينده مشخص مي شود. 
 
رئيس اتحاديه جايگاه‌داران سوخت کشور دليل اجرايي نشدن نرخ کارمزد جايگاهها  را مغاير با ابلاغيه  مصوبه مجلس دانست و گفت: قرار بود افزايش نرخ کارمزد در اواخر سال گذشته اجرايي شود متاسفانه اين موضوع تاکنون در کشور اجرايي نشده است. 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html